9/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
Satırlarımın arasından bugün takip ettiğim bir okurun tavsiyesi üzerine aldığımı ve hayatıma böyle bir kitabı okuyarak devam edeceğim için kendimi çok şanslı hissettiğimi belirterek başlamak istiyorum. Yazarın hayatla ilgili gördüğü ve yaşadığı bazı gerçeklikleri fark ederek bizim gibi okurlarında bu farkındalığa ulaşması için yazılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum. Bu kitap hepimizin hayatlarına dokunucak , sıcak bir tebessüm ama içimizde bir buruklukla hatırlayacağımız bir kitap . Genel olarak insan ilişkilerinin müthiş işlendiği fakat bazen bazı sahnelerin uzatıldığını düşündüğüm yine de genel olarak baktığımda kesinlikle beğendiğim bir kitap . Okumayanlara kesinlikle tavsiye ederim lakin bir uyarım var sizlere ; mendillerinizi hazırlayın :)
Dilek SihirbazıJoe Siple · Floki Yayınları · 2024501 okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.