Bu kitabı uzun süredir bekliyordum. Çıktığı gün okudum ancak malesef.. Hikaye muazzam , bu kadar yakın tarihte neredeyse yaşadığımız coğrafyada bu mevzuların olması çok sarsıcı. Kitap her okura uygun değil , anlatımı , tekrarı ve yarım cümleleri beni etkilemedi. Çevirmen notunda da bundan bahsetmiş. Keşke hikayeyi olduğu gibi yazsaydı ve bayılarak okuyabilseydim.