Puan vermedi·328 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2026 11:56 Filmini izlediğimi unuttuğumu kitabın başında anlayınca biraz üzüldüm. Ama kitabı bitirince iyi ki okumuşum dedim. Film çok yüzeysel kalmış, kitap çok keyifli. Hem güldürüp hem de üzüyor. Huysuz ve tatlı bir adamın hayatı.