9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 00:00
" İyi ki seni yakaladım, Kül Kedisi ve sen istemediğin sürece seni bırakmaya hiç niyetim yok." Öncelikle selamlarrrrrr! Kitap serinin diğer kitaplarında olduğu gibi gayet akıcıydı. Yine bir Ateşten Tezahürat değildi ancak yine de güzeldi. Kitap arkadaşları ilgilendikleri spor nedeniyle yurt dışına gittiğinde yalnız kalan Güz'ün bir kafede çalışmaya başlayıp flörtöz Akay ile tanışmasıyla başlayan hikayeyi anlatıyor. Tavsiye ederim kesinlikle. Seriye veda etmek benim için zor oldu bu arada ....
Alıntı
Külden ReveransAdora Yağmur · İndigo Kitap · 2025317 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.