Ne söylesem bilmiyorum uzun zamandan sonra okuduğum en iyi kitaplardan biriydi tadı damagımda kaldi. Yazarın dili o kadar güzel ki. Edebi bir yazı beklemeyin ama her sayfayi heyecanla cevirdim. Her konusmayi heyecanla okudum. Yazarın diğer 2 kitabını da hemen siparis vereceğim. Yakın zaman da digerlerini de okuyacağım. Okunma sayisina bakinca nasil bu kadar az kisi okumus bu kitabi diye kalbim kirildi. Herkes sans vermeli.