Toshikazu Kawaguchi ile Elveda Demeden Önce kitabı ile tanıştım. Böylesi bir etki görünce diğerlerini de denemeliyim dedim. Burada da zamanın her şeyi düzeltemediğini ama bazı duygulara dokunma şansı verdiğini hissedebiliyorsunuz. Çok büyük olaylar yok ama zaten önemli olan karakterlerin içinde kalan pişmanlıklar, yaşanamamışlıklar... Kitabın en gerçek yanı işte bu duygular. Canım Kei'm... Sessiz ama kitabın en herkese dokunan, herkese yardım için koşan karakteri. Tam bir 'yağmurlu gün + kahve' kitabı.