Yazardan okuduğum ilk kitaptı. Ogi adındaki ana karakterimiz eşiyle beraber geçirdiği trafik kazasının ardından eşini kaybediyor, kendisi de yatağa bağımlı bir hale geliyor. Hayatta olan tek yakını kayınvalidesi ve Ogi ile o ilgileniyor. Fakat ilerleyen sayfalarda Ogi'nin de bilindiğinden haberi olmayan olaylar su yüzüne çıkıyor.
Sade bir dili olan akıcı bir kitaptı fakat ben uzun bir sürede okuyabildiğim için pek tat alamadım.