10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2026 43. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 12 Mayıs 2026 00:00
Bazı kitaplar zamanını bekler ve tam senin en derin yerinde biriktirdiğin tüm sorularına cevaplar verir. Sanırım bu kitap benim için bu yüzden çok kıymetli bir yerde. Sanki kendi kendimle konuşuyormuşum gibi okudum. Üç sesim ve ben baya samimi içten sohbet ettik. Bazı noktaları insan kendisi de düşünüyor, farkında oluyor ama illa birinden duyması, dinlemesi gerekiyor. Benimde farkında olduğum çoğu konuyu sanki kendi kendime yeniden üzerine bastıra bastıra anlattım ve ikaz ettim. O kadar koyu idi ki muhabbet kitabın sonu nasıl geldi, nasıl bitti hiç anlamadım. O kadar çok yerin altını çizdim o kadar çok yere cümleler ekleyip sözler verdim ki kendi kendime. Eminim okuyan herkes kendinden iz bulacak. Çoğu yerde kitabı kapatıp uzun uzun düşündüm belkide yeni kararlar almam için tam da zamanıydı okumanın. Keşke daha uzun olsaydı da dedim tabi. Okuduğum tüm kitapları derin izler bıraktı hiç pişman olmadan okudum hepsini. Kaleminiz daim olsun. 28 tane başlık altında sıralanmış onca cümle… sizden biri sizlerle sohbet etmek için sizleri bekliyor. Anlatımı sade, net ve anlaşılır. Ama cümleler insanın içine dokunacak kadar anlamlı. Bu kitap size her şey çok kolay, çok güzel olacak demiyor. Hatta bazen çok zor olacak diyor. Canın çok yanacak,ama her şey gerçek olan olacak. “Ve inanın bana, bir gram gerçek, tonlarca hayalden daha ağırdır, daha kıymetlidir.” Diyor Cağnım yazar @fosuolojik. O zaman tüm gerçeklik ile yüzleşmek için sizleri bekliyor “onun aynısı hakkaten bana da oldu”, sizlere de…
Onun Aynısı Bana da OlduEzgi Akgül · Nesil Yayınları · 202642 okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.