Kitap oldukça akıcı, sade ve anlaşılır.Dönem açısından keyifli bir anlatımı var.Bakkal amcalar,sokakta oynayan çocuklar, sokakların daha güvenli olduğu dönemler, çalkantılı ülke siyaseti bunlar hikayeye akıcılık katmış.
Bundan sonrası spoiler
Fakat bana kızların arkadaşlığı ve tüm hayallerinin gerçek olması durumu; aşk,iş,aile,dostluk falan hepsinin mükemmel olması sonunda baba kız anlaşması bunlar çok ütopya geldi.Hayat bu kadar dört dörtlük olabilir mi? Belki de olur bilmiyorum ama ben daha gerçekçi hikayeleri sevdiğimden içinde sınanmamışlık olan hikayeler bana geçmiyor.Ama meraklısı için harika bir kaçış yöntemi.Keyifli okumalar.