·224 syf.····Okunma: 19 Mayıs 2026 21:18 Merhaba kitap dostlarım. 222 sayfalık bir Sebahattin Ali kitabının sonuna geldim. Kitap aslında içimizdeki duyguları şeytana uydum bahanesiyle ortaya koyan güzel bir eser. Herkesin içinde bir kötülüğün bir art niyetin olduğunu çarpıcı bir şekilde ele almış.
Kitabın konusuna gelecek olursak, okumak için balıkesirden ayrılan Macide Ömer ile tanışır ve onunla gezmesini problem eden Emine teyzesinin yanından ayrılarak ömerle evlenir.. (Evlilikleri ve ilişkileri bana çok enteresan geldi.. ) oldukça fazla maddi sıkıntı yaşayan çiftimizin neler yaşadığını kitabı okuyacak okurlara bırakıyorum.. Vermek istediği mesaj güzeldi. Tavsiye ederim..
Kitapla kalın dostça kalın