Okuduğum en iyi gotik eserlerden biri. Kitap seni öyle bir sürüklüyorki bitirmeden başından kalkmak mümkün değil, Karakterlerin duyguları o kadar güzel aktarılmışki, kitabı okumuyorsunuz yaşıyorsunuz.
Ayrıca bana bu kitabı alan ablama sonsuz teşekkürler.