Geceye bir dem olsun, ben açık sevmiyorum..
Ben zaten yalnızdım, yağmurun sesine uyansam ne farkederdi. Gökyüzünden damlayan tanelerin bedenimi ıslatması belki ruhuma iyi gelirdi ama uyanamadım. Bu dünya sandıklarımızın ötesinde bir rüyamıydı? Belki de yanılgılar içinde kalmış Gökyüzünde uçan bir kuşun kanatları kadar yalnızdım… Demiş Yasin Ünal …
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.