Çok tatlı insanı kendine çeken bir kitaptı, aile bağlarını ve kardeşliği çok güzel hiss ettirmişti. Laurie çok tatlıydi böyle okurken hem onun içindeki hem de kızların heyecanını hissettim diyebilirim. Filmini de izlemek istiyorum ama galiba kitapla tamamen aynı değil. Jo yu da Beth ı de çok sevdim ve baya hızlı bağ kurdum