·277 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Mayıs 2026 19:37 "En acı masallar;mutlu bitmeyenler değil;tek taraflı hatirlananlardır."
'Senin sevilmediğin her saniye için,ben bin yıl seveceğim seni.'
Katran serisinin ilk kitabı olan buz ve mürekkep kitabını çok keyif alarak okudum. Yazarın kalemiyle ilk kez bu kitapta tanıştım. Beni sıkmayan bir anlatımı oldu ve karakterlerin arasındaki aşk ve tutku okurken bana geçti. Kitabımız tetikçi olan Hazem Novak ile buz pateni dansçısı olan Nisyan Alakor arasında geçiyor. Nisyan ve Hazem'in yolu iki yıl önce bir gece kulübünde kesişiyor ve aralarında bir şey yaşanıyor. Ancak Nisyan'in başına gelen bir olay yüzünden hafıza kaybı yaşıyor ve hiçbir şeyi hatırlamıyor. Nisyan'in kaldığı akademide bir müdüre ve onun baş belası oğlu Derin karakterleri karşımıza çıkıyor. İkisi de Nisyan'in hayatı için kötü şeyler yapıyor ki okurken çok sinir oldum. Hazem'in Nisyan'a olan aşkı o kadar güzeldi ki. Onu herkesten korumaya çalışmasi, Nisyan'in hatirlamamasina rağmen onun vazgeçmemesi ve o sevgi sözcükleri çok iyi bir detaydı. Dark romance okumayı severseniz eğer onerimdir. Çok hızlı akan çıtır çerezlik bir kitap. Özellikle her bölüm başında olan görsellere bayıldım çok güzellerdi.Ve kitabın içerisinde karanlık sırlar da var. Bir kadının aptal hırs ve aşk acısı yüzünden kaç insanın hayatını mahvettiğini görüyoruz. Bir de o Engin isimli karakter nasıl kötü bir insan öyle sırf iyilik adı altında iki insanın da hayatını mahvetti. Bazı öğrendiğim detaylar beni çok şaşırttı. Sonu çok heyecanlı bir yerde bitti. İkincisini heyecanla bekliyorum. Kitaba puanım:9/10