·104 syf.····Okunma: 19 Mayıs 2026 00:00 Bir sitemle yorumuma başlamak istiyorum. Sevgili yazarım bu kadar iyi bir konuyu neden bu kadar kısa bir kitaba sığdırmak için harcadın? Yani neden? Enfes bir konu, şahane bir erkek karakter.. Okumaya doymayacağım bir hikayeyi kısa tutmak için tüm duyguları harcamış olabilir misin? Kitabın çoğunun Noah yani erkek karakter ağzından yazılmasını sevdim. Tek bir kahveyi bitirmeden bitmesini sevmedim. Ayrıca Emma kocan seni diri diri gömmüş, üstüne bir de aldatmış ve sen mezardan kurtulur kurtulmaz Noah ile yatmayı mı düşünüyorsun? Beau şerefsiz herif senin daha kötü bir sona ulaşmanı canı gönülden isterdim. Bilmiyorum kitabı sevmedim diyemem ama tam anlamıyla sevmedim de diyemiyorum. Dedim ya konu çok iyiydi. Doymadım. Noah için kitabı övmek İstiyorum ama doyamadım! Adamı daha çok okumak istedim. Bu kadar güzel seven, nezaketli ve anlarsınız işte adamını daha çok okumak isterdim.
Ben size birazda konusunu anlatayım. Okuyup, okumamaya karar vermesi sizden olsun. Thibodeaux Mezarlığında çalışan Noah işini bitirmiş evine gidecekti. Lakin duyduğu sesler onu hem sinir etmiş hemde endişelendirmişti. Sevgililer Günü olduğu için bir çiftten geldiğini düşündüğü ses sabah gömdüğü ve lisede aşık olduğu Emma'nın mezarından geliyordu. Bu ses bir yerden sonra yardım çığlığına dönüştü. Emma yaşıyordu. Onu mezardan çıkardıktan sonra duyduklarına inanamadı. Beau yani kocası onu manipule etmişti. Ayrıca aldatmış ve birçok maddi sorunu ondan saklamıştı. Onu küçükseme kısmı beni delirtti. Gerçi Noah hepimizin yerine delirdi. Sıkıntı yapmayın kızımızın hak ettiği o özeni gösterdi. Şey her anlamda desem yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Kitapta yetişkin içeriğe yer verildiğinide söyleyip kaçayım!