·276 syf.····Okunma: 20 Mayıs 2026 00:00 Rinaverse evreni maratonuna kaldığımda yerden devam ediyorum. Yeni maceramızda konuğum Jonathan King ve Aurora Harper. Jonathan, Royal Elite serisinde pek de sevdiğim bir karakter değildi maalesef. Peki, burada fikrim değişti mi? Hayır. Hikayenin güzel yanlarından bahsetmek istiyorum önce ki o da Aurora ve onun hikayesi. Çok mücadele etmiş ve hayatı için savaşmış. Onu okurken o kadar üzüldüm ki. Diğer yandan Jonathan'ın ne yapmaya çalıştığını hiçbir şekilde anlamadım. Aurora'yı birden görüyor ve onu hedef olarak belirliyor. Peki, neden? Cevap yok maalesef. Sadece yapmak istediği için yapıyor gibi ama aralarındaki geçmiş ve bağ düşünülünce bu saçma bir şekilde havada kalmasına neden olmuş.
Diğer yandan Rina her zaman olduğu gibi bu büyük eksiğe rağmen gizemi güzel oluşturmuş ve götürmüş. Özellikle son kısımda heyecan bir anda doruğa çıktı ki 2. kitapta beni neler bekliyor çok merak ediyorum.