Smut sahneleri fazla olmasa okuduğum keyifli kitaplardan biri olarak kabul ettim bu kitabı aakeri kurgu olması artı bir puan daha ekletiyor.Bu kitabı kıraç'ın gidiyorum şarkısıyla bagdastiriyorum gururun zerdam demesi yüzünde olabilir bu bağdaştırma öyle yani tam bitirmedim ama okuması keyifliydi