Serinin son kitabıyla karşınızdayım. Çok sevdiğim bir manga serisi oldu. Artık bitmiş olması garip hissettiriyor.
Sonu tahmin ettiğim gibi olmadı ama bazı kısımlarından zaten böyle olduğu belliydi dedim. Ama yine de kitabın sonu tatmin ediciydi. Hatta dedim ki herhalde kitap devam edecek ama hayır…
Sizlere tavsiyem bu seriyi okumamış olup da karşınıza bu inceleme çıkarsa hiç düşünmeden alıp okuyun, pişman olmazsınız. Ben olmadım umarım sizde olmazsınız. İyi okumalar. Kitap ile kalın. Motoro Mase