Kitap annesiyle yaşayan bir abimizi konu alır. Abimiz bir kıza aşık olur (o kişi de Maggie dir) fakat kız daha abimiz ona açılamadan başkasına varır. Abimiz de biraz depresyona girer. Kendini alkole ve arkadaş grubuna verir. Arkadaş grubunun ne kadar değerli olduğunu düşünsede bunun daha sonra yanlış olduğunu anlayacaktır. 21.yüzyıl daki herhangi bir bekar erkeğin (%90ının) hikayesidir adeta. Alkol bağımlılığı nedeniyle işten de atılır. Bağımlılığı ve coping mechanism dedikleri şeyi bence güzel anlatmış. Sıradan bir adamın sıkıcı hayatından bir kesit.