Ne güzel demiş ya.
“İnsan bazen öyle bir yere gelir ki;
ne dostundan vefa görür,
ne hayattan merhamet…
İçi dertle dolar ama onu anlayacak tek kişi bile çıkmaz karşısına.
Tam da böyle zamanlarda insan, talihinin kendisini yarı yolda bıraktığını hisseder.”