“Hicranın Son Satırı”
“Dost bî-pervâ felek bî-rahm devrân bî-sükûn Derd çok hemderd yok düşman kavî tâli’ zebûn”
··
102 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ne güzel demiş ya. “İnsan bazen öyle bir yere gelir ki; ne dostundan vefa görür, ne hayattan merhamet… İçi dertle dolar ama onu anlayacak tek kişi bile çıkmaz karşısına. Tam da böyle zamanlarda insan, talihinin kendisini yarı yolda bıraktığını hisseder.”
1.Git 2.Kal
Gönderi Sahibi
Teşekkürler 😊
1.Git 2.Kal
Gönderi Sahibi
“Dost dediğin kişi ilgisiz ve vefasız; Kader merhametsiz, hayat ise huzursuz ve çalkantılıdır. Dert çoktur ama insanı gerçekten anlayan yoktur. Üstelik düşman güçlü, talih ise güçsüzdür.”