·280 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2026 03:53 Yazarın kalemini normalde çok beğenen ve kitaplarını genellikle 2-4 gün gibi kısa sürelerde bitiren bir okuruyum. Ancak bu kitapta o alıştığım, beni hemen içine çeken sürükleyici hissiyatı ne yazık ki bulamadım. İlk kitaptan zaten aşina olduğumuz kısımların çok fazla tekrar edilmesi bir noktadan sonra rahatsız edici ve odaklanmayı zorlaştırıcı bir hal aldı. Çok daha farklı, yepyeni bir hikayeyle karşılaşmayı ve taze bir soluk hissetmeyi beklerken, kendimi kitaba odaklamakta epey zorlandım. Bu yüzden normal ritmimin aksine, bu kitabı bitirmem tam 26 gün sürdü. Kalemini ne kadar sevsem de bu yapıttaki tekrarlar beni hikayenin biraz uzağında bıraktı. Yine de bu durum yazara olan sevgimi ve kaleme olan inancımı kesinlikle değiştirmiyor. Bugüne kadar okuduğum diğer 21 kitabındaki o muazzam heyecanı ve sürükleyiciliği, bir sonraki eserinde yeniden yakalayacağımdan hiç şüphem yok.