"Ah Ataturk; ah, Mustafa Kemal"
Harika bir kitapla geldim.#kurtuluşagidenyol çocuklar için özenle derlenmiş bir tarihi kitap. Tarihimizde belli bir dönemi, Mustafa Kemal'in milli mücadele yolculuğunu anlatıyor.
Beşinci sınıf öğrencisi Ülkü' ye tatil ödevi olarak Atatürk'ün hayatını araştırma görevi verilmişti. Ülkü çok şanslıydı çünkü komşusu Mustafa amca gençliğinde Mustafa Kemal ile mücadele etmişti. Mustafa amcanın Ülkü' ye verdiği notlarla o günlere gidiyor, bir kez daha bu ülkenin ne şartlar altında kurulduğunu hatırlıyoruz.
Anlıyoruz ki vatandan başka sevgi bilmeyen kahramanlar sayesinde bu cumhuriyet kuruldu. Kurtuluşa Giden Yol' u tüm çocuklar okumalı ve bilmeliler ki " Biz bugün özgürsek, bir zamanlar ödünç elbiseyi giyerek, yola çıkan Mustafa Kemal Paşa sayesindedir."
Yazar, her yaşta çocuğun anlayabileceği bir dil kullanmış ve 150 sayfa da bir dönemi çok güzel özetlemiş. Resimler de bu tarihi anlatıma renk katmış, çocukların okurken o günleri zihinlerinde canlandırmalarına kolaylık sağlayacak.
Reklam değil #okuduklarımıpaylaşıyorum