·309 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mayıs 2026 19:37 Uzun zamandır okumak istediğim bir eserdi. Biraz geç bitirdim ama severek okudum ve beğendiğimi söyleyebilirim.
Yazarın ilk kitabi olmasına rağmen gayet başarılıydı.
Çok satan kitaplar bazen bizi hayal kırıklığına uğrattığı gibi bazen de beklentimizi düşük tuttuğumuz kitaplar kendini çok sevdirebiliyor.
Yazar; gizem, psikolojik, gerilim, mitoloji unsurlarını harmanlanmış. Ortaya güzel bir eser çıkarmış.
Konusu kocasının ölümüyle yargılanan Alicia tek bir kelime etmemektedir. Onun terapisti
ve bu gizemi çözmeye çalışan Theo'nun hikayesini anlatıyor.
Alicia neden konuşmuyor?
Theo bu durumun içinden çıkabilecek mi?
Finali şaşırtıcı olan bu kitabı begendiklerimin arasına aldım. Gizem psikolojik tarzı bir eser okumalıyım derseniz pişman olmazsınız.