Hafifçe yaşamak..
O hafifçe yaşamakta Allah'a kullukla olur ancak. O'nu zikreder ve hafiflersin..
··1 alıntı·
419 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
rümeysanur
Gönderi Sahibi
diyorumki bazen; Allah beni yalnızlaştırarak kendisiyle en çok bağ kurmamı istiyordur..
rümeysanur
Gönderi Sahibi
İnsanları tanıdıkça kendileriyle derin bir bağ kurmayı değilde Allah'ınla ve kendinle derin bağı kurman gerektiğini anlıyorsun..