·376 syf.····Okunma: 21 Mayıs 2026 00:00 Arkadaşlar ben aşık oldum. John Logan isimli kurgusal bir hokey oyuncusuna hem de.... Off Campus serisine sürpriz bir şekilde kaldığı yerden devam ediyorum. Kesinlikle ilk kitaptan daha eğlenceliydi. -Merak etmeyin Hannah ve Garrett sizi hala çok seviyorum- Bazı yerlerde o kadar çok güldüm ki karnıma ağrılar girdi.
Bunun yanında kraliçe Grace'in Logan'ı süründürmesi çok iyiydi. Sürünen erkek severim ve bu kitap bana kesinlikle istediğimi vermişti. Grace karakterini ise çok sevdim. Sanırım bunun nedeni biraz kendime benzetmemdi ama onun Logan'ı var. Dahası ilişkilerinin gidişatı da tam istediğim gibiydi. Günün sonunda iletişim kurabiliyorlardı. Bir romantik kitapta en sevdiğim şeylerden. Onları daha fazla okumak istiyorum. Bu normal mi?