Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2026 09:35 Meksika adetlerini ,geleneğini görenegini anlatan çok akıcı ve güzel bir eserdi. Hani derler ya tadı damağımda kaldı öyleydi sanki. Tita ve Pedronun tutkulu ama imkansız aşkı, bu aşkı yüreğinde taşıyan Titanın sevgisini yemeklere aktarması ve yıllar yıllar sonra bile olsa kavuşmaları...Okurken en sevdiğim şey ise fantastik ögeler içermesi bir başka deyişle büyülü gerçeklik. O kadar ince ve güzel işlenmiş ki masal tadında idi adeta. Bence kesinlikle okunmali kapağı gibi tatlış bir eser...