·176 syf.····Okunma: 23 Mayıs 2026 23:14 Kitapta Ataturk un anilarini Ataturk un dilinden dinliyoruz. Ayse Kulin Ataturkun agzindan yazarken o kadar kotu bir dil kullanmis ki kitabi okurken bunu diyen dusunen Ataturk olamaz diyorsunuz. Resmen bir karalama kampanyasi Ataturk un kadinlar hakkinda ki dusunceleri cok yanlis. Anlatim sekli cok yanlis boyle bir dehayi bu kadar basite indirgeyemez. Ataturk un dilinden yazmasi hic olmamis. Ataturku degil Ayse kulinin dusunce ve yorumlarini okuyoruz cok yanli. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Kotu kitap