Hil mi
@Orhan7539 · 1ay
Takip Et
Kadınlar aşk acısını daha kolay atlatıyor.?
1000Kitap
67 beğeni
·
1 alıntı
·
7bin Gösterim
31 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Kitap hırsızı
Kadın süreçte erkek sonuçta yıpranır genelde.
6
Şevval
Yo
Lyris
Ben neden unutamıyorum ? Bence erkekler daha çabuk unutuyor hatta hemen başka kadınlara yönlendiriyorlar
3
Önceki 1 yanıtı göster
Lyris
Geri de dönmüyor ki
1
Gizle
Yusuf Emre gülenyüzlü
Bunun cinsiyeti yok. Kafasında bitiremeyen, umutlarını silemeyen unutamaz.
3
Gül
Bence hayır erkekler daha çabuk unutur kadın daha duygusaldır erkek ise ketumdur (benim düşüncem böyle )😊
4
Reklam
E. Runa
Acı çekmenin cinsiyeti olmaz. Herkes düşünce biçimine, kişiliğine göre çabuk atlatır ya da atlatamaz. Bunu cinsiyetle değil, kişinin kişiliğine göre ölçersin
3
İleri