Kadınlar aşk acısını daha kolay atlatıyor.?
1000Kitap
·1 alıntı·
7bin Gösterim
31 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kadın süreçte erkek sonuçta yıpranır genelde.
Ben neden unutamıyorum ? Bence erkekler daha çabuk unutuyor hatta hemen başka kadınlara yönlendiriyorlar
Geri de dönmüyor ki
Bunun cinsiyeti yok. Kafasında bitiremeyen, umutlarını silemeyen unutamaz.
Bence hayır erkekler daha çabuk unutur kadın daha duygusaldır erkek ise ketumdur (benim düşüncem böyle )😊
Reklam
Acı çekmenin cinsiyeti olmaz. Herkes düşünce biçimine, kişiliğine göre çabuk atlatır ya da atlatamaz. Bunu cinsiyetle değil, kişinin kişiliğine göre ölçersin