“ Herkes ona hayrandı ama birisi ölmesini istiyordu. “
O Kız psikolojik gerilim ve polisiye türündedir. Şimdiden tavsiye edeyim. Kesinlikle okuyun derim. Sonra da yorumumu yazıp kaçayım. Uzun yorumlar yazıp kitaptaki bütün spoileri verenlere çok sinirleniyorum. Belki birilerinin kulağına gider de yorumlarını az Spoilerle bizlere sunarlar.
Ah April ah diyorum.
Arkadaşının ölümünden on yıl sonra geçmişle yüzleşmek zorunda kalan Hannah sorgulamaya başlıyor çoğu şeyi. Gerçekten hapiste hayatını kaybeden katil gerçek miydi? Yoksa bu cinayeti bir başkası mı işlemişti? Geçmiş ve şimdiki zaman olarak ilerliyor biraz gereksiz uzatılsa da yine de elinizden bırakamıyorsunuz. Bir çırpıda okuyup bitiriyorsunuz.