Birkaç gündür dinlemeden edemiyorum... Dinlerken hep memleketim geliyor aklıma, Memleketime giderken dinliyormuşum gibi... Sayılı günler kaldı gitmeme ama bir özlem var işte... Gurbete kaçarken değil gurbetten kaçarken dinlemeyi planlıyorum şimdiden :)) Siz nerelere gidersiniz, parça sizi nerelere götürür bilmiyorum ama şuracığa bırakıyorum... Gurbete kaçacağım... O kimsesiz ülkeye... O geri dönülmeze... Bağlanan ilk köprüye... Umarsız durmaksızın... Acılar tüketmeye... Umarsız durmaksızın.. Acılar tüketmeye... ... Kopup yalnızlığımdan... Kopup sonsuzluğumdan... Gurbete kaçacağım... Gurbete tükenmeye... youtu.be/d4GZeAku7D8?si=...
Müzik
·1 alıntı·
86 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
H!ç
Gönderi Sahibi
Arkadaşım bayram için eve gidicek yarın, o yüzden yarın erken onunla bavul hazırlıyıp onu uğurlamam lazım... Bir kaç gün kalıp gelicek ama buna rağmen üzülüyorum, özlicem... Kardeşim yaşında...(Gerçek mânada) Her şeyi birlikte yaptık, yapıyoruz, tüm zamanımız birlikte geçiyor nerdeyse... En çok özliceğim kişi o olucak sanırım... Gidişler hep üzer, süresinin bir ehemmiyeti yok... Biliyorum her ne kadar bu şehri sevmesemde memlekete gittiğimde burayı da özlicem...