·211 syf.····Okunma: 25 Mayıs 2026 01:28 Serinin en kötü kitabı olabilir.
Kadın adama güvenmiyor ve ilişkiye hazır değil çünkü kocası leş gibi bir herifti. Bir iki saat geçirdiği uzaylıya güvenmeyip ilişki istememesine rağmen onunla baya sevgili gibi davranıyor. Ana erkek zaten dün tanıştığı kadına ertesi gün çocuklara ve aileye sahip olmak istediğini söylüyor :D
İki saat önce ölümden döndüler falan sjsjjsjs Uzaylı beyinli djjdjkd