Puan vermedi·528 syf.····Okunma: 25 Mayıs 2026 13:45 Kitabı dün bitirdim ☆ Ve gercekten baya begendim. Kitabı o kadar düșük bir beklentiyle almıştım ki ! Bu kadar begenecegim aklımın ucundan geçmezdiii. Loresima bu sefer o kadar 10/10 bir erkek karakter yazmış kiii, ben buna acayip şaşırdım. Ve ben genel olarak bir şey fark ettim. Bence Loresima genel olarak kitaplarında sadece ana karakterlere ağırlık vermeyi sevmiyor. Ben Gokcenin 4 kitabınıda okudum. Bulbul Kapanınında 1.kitabını okudum. Yani çıkmış olan tum kitapları hakkında bilgim var diyebilirim. Serilerinde yan karakterlerine de bu kadar deger vermesi ve onlar hakkında bizi bilgi sahibi yapması çok guzel. Aslında bunu cogu sevdigim yazar da yapıyor. Bu kitapta ise ilk sayfalar evet biraz sıkıyor,azcık sabrederseniz hikaye akıp gidiyor. Normalde yazarların okuyucularını daha ilk sayfadan kapmaları gerekiyor. Ama bu sadece yeni yazarlar icin bence, zaten Loresimanın hali hazırda bir kitlesi var. Cok eglenerek okudum tavsiyemdir