Kitapta birbiri ile bağlantılı iki hikaye bulunmakta.
İlk hikayede bir adam boşanır ve köpeği ile yollara çıkar. Artık evsiz olan bu adamın hiç parası da kalmamıştır. Bir gün arabasının içinde ölür. Köpeği onun öldüğünü anlamaz ve yanında kalır. Bir zaman sonra da köpek de ölür. İkinci hikayede cesetler bulunur. Görevli kişi cesedin kimliğini bulmaya çalışır. Bu görevli kişi ise tek başına yaşayan bir adamdır. Bu adamın da zamanında bir köpeği olmuştur ama onunla ilgilenememiştir.
Güzel bir mangaydı. Okumanızı tavsiye ederim.