İnanılmaz bir kitap!
Kitap gerçek bir hikâyeye dayanıyor, yazar kendi annesini ve terk edilme hikayesini anlatıyor. Anneye kızmayı geç sarıp sarmalayasın geliyor . Yazar da o hisle yaklaşmış :(
Kitap çok içsel. Yazar ne kadar yaptığı araştırmalar üzerinden durumu hikayeleştirip anlatsa da hikaye gerçek mi değil mi hissi yaratmıyor . Her detayına kadar gerçek olduğunu hissediyorsun.
Okuyun!