Bayıldım bayıldım bayıldım...
Bence yazarın popüler olan diğer kitabı Hamnet'ten çok daha güzeldi. Hamnet'te olay örgüsü, karakterlerin için dünyası yazarın süslü ve ağdalı üslubu arasında kayboluyordu. Burada biraz dengelemek ya da ben ne beklediğimi bildiğim için öyle geldi.
Yazarın üslubu yine süslü, yine şiirsel. Çok güzel cümleler vardı ama bu sefer boğmamış o kadar. Kadınların toplumdaki yerini harika anlatmış. Son birkaç on yılda kadın hakları konusunda o kadar ilerledik ki hala alınması gereken yollar olsa da bu yıllarda yaşadığımız için şanslıyız.