8 senedir beni çeşitli bahanelerle atlatan randevu olarak bir güya arkadaşım? var. Sekiz sene koskoca şimdi kendime sorıyorum. Neden ilk mesajı atan sen oluyorsun. Neden sen buluşma görme ihtiyacı duyuyorsun. Şunu anla. Karşındaki seni özlemiyor, karşındaki senin sesini duymak istemiyor, karşındaki senin hayatta olma yada olmama durumunla ilgilenmiyor. Neden kendine daha fazla önem vermiyırsun. Sen de merak etme, özleme. Bu arkadaşlık için elinden geleni yaptın artık önüne bak.
·1 alıntı·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.