3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben ağlarsam gökler incinir. Ben ağlarsam yerler incinir. Göz yaşımın böyle gücü var. Ben ağlarsam kıyamet kopar.
Sevinc Dargahi
Gönderi Sahibi
Kılım kıpırdamaz derimi yüzsen, Kalbimi kırarak ağlatma beni. Her türlü cefaya alışırım ben, Derdimi sorarak ağlatma beni. Ağlatma beni, ağlatma beni, Ağlatma beni, beni.
Ne güzel sözler değil mi. Uğur Işılak hem güzel yazmış hem güzel söylemiş.
Sevinc Dargahi
Gönderi Sahibi
Evet gerçekten çok güzel.
Yağan bu yağmurlar gözyaşını içine akıtanların yerine gökten düşüyor olmasın
Sevinc Dargahi
Gönderi Sahibi
Her kes için farklı bir anlam taşıyor yağmurlar.