Sevinc Dargahi
@Dargahi
Takip Et
Mən ağlarsam yağmurlarda ağlarım, axan göz yaşımı görən olmasın.
29 beğeni
·
216 Gösterim
3 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ahmet
Ben ağlarsam gökler incinir. Ben ağlarsam yerler incinir. Göz yaşımın böyle gücü var. Ben ağlarsam kıyamet kopar.
1
Sevinc Dargahi
Gönderi Sahibi
Kılım kıpırdamaz derimi yüzsen, Kalbimi kırarak ağlatma beni. Her türlü cefaya alışırım ben, Derdimi sorarak ağlatma beni. Ağlatma beni, ağlatma beni, Ağlatma beni, beni.
1
Gizle
Ahmet
Ne güzel sözler değil mi. Uğur Işılak hem güzel yazmış hem güzel söylemiş.
3
Sevinc Dargahi
Gönderi Sahibi
Evet gerçekten çok güzel.
1
Gizle
ADEM ÇEVİK
Yağan bu yağmurlar gözyaşını içine akıtanların yerine gökten düşüyor olmasın
1
Sevinc Dargahi
Gönderi Sahibi
Her kes için farklı bir anlam taşıyor yağmurlar.
Gizle