Puan vermedi·170 syf.··
2026 2. kitabı
Pal Sokağı Çocukları beni en çok Nemecsek için üzmüştü. Çocuk zaten sessiz sakin biri ama en sadık olan da o. Buna rağmen arkadaşlarının onu kullanması ve haksız yere suçlaması sinir bozucuydu. Özellikle değerini çok geç anlamaları bayağı üzücüydü. Kitap bana insanların bazen en iyi kalpli kişilere en kötü şekilde davrandığını düşündürdü. Nemecsek küçük görünüyordu ama aslında en cesur çocuk oydu. Bir de kitapta çocukların dünyasının aslında büyüklerden çok farklı olmadığını görüyoruz. Güçlü olanın sözünün geçmesi, bazı kişilerin haksız yere suçlanması gerçek hayatta da var. Nemecsek’in değerinin en son anlaşılması da çok acıydı. Bence kitap burada güzel bir mesaj veriyor: Gerçek cesaret bağırıp çağırmak değil, gerektiğinde tek başına doğru olanı yapabilmek.
Pal Sokağı ÇocuklarıFerenc Molnar · Engin Yayıncılık · 199036,3bin okunma
·
57 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.