·344 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2026 10:32 Yazarın Hizmetçi serisini okuyup çok beğenmiştim. Sonrasında yazdığı birçok kitabı aldım ve sanırım yazardan okuduğum 5. kitap oldu. Kitapta ruh hastası olan 2 öğretmenin yaptıklarını okuyoruz. Birçok sinir bozucu olay örüntüsü var. Fakat bununla beraber kitapta özellikle son bölümlerde mantık hataları var. Ben kitabı açıkçası sinir olarak okudum. Diğer kitaplarına nazaran yazarın bu kitabını beğenemedim.