·184 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2026 09:35 Bir şeylerin farkında olmamak deyim yerindeyse salağa yatmak bir yaştan sonra o kadar zor oluyor ki.Hayatta yaş aldıkça daha çok gözümüzü açıp daha az ses çıkarmaya başlıyoruz.İçimizdeki kavgacı çocuk sessizlesip gözlem yapmaya başlıyor ve en iyi tepkilerin sakin kalmakla ve kendin olmakla verildiğini anlıyoruz.Kitabı okurken kendimden çok şey buldum eminim ki 35+ okurlarda kendilerinden çok şey bulacaklardır.