Puan vermedi·38 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2026 10:16 Emine Zola çok okuduğum bir yazar değil .. bu kitabı incelediğimde ölüm teması işlenmiş genel olarak.. ölümü farklı sınıflardan duyguları aktarmaya çalışmış..
Bana göre duyguları ve düşünceleri çok iyi aktaramamis bundan fazlasını beklerdim. Ne yazık ki beklentilerimi karşılamadı..