Puan vermedi·440 syf.····Okunma: 05 Haziran 2026 23:42 Kitap bazen çok iyi aksiyon alıyor bazen duraksıyor, sıkıyor, tekrarlıyor. Bir sürükleyici bir durağan. Gel git şeklinde okudum. Yaklaşma kaçınma hakindeSürekli annenin, anneannenin, E’nin , Şehnaz’ın geçmişine bir dönüş var. Tekrar tekrar. Her karakteri ayrı ayrı tanıyıp ya da ara ara tanıyıp olayda kaybolmak isterdim. Biraz ilerliyoruz haydi bir daha bir geçmişe gidiyoruz.
Konu olarak da bu geçmiş travmaları senaristlere, yazarlara iyi malzeme çıkarttı. Artı aile dizimi. Herkeste bir travma. sanırsın travması olmayan harika bir hayattan geliyor. Kimde yok ki? Aileden olmasa toplumdan travmatize olur birey şu dönemde. Gidin tedavinizi olun kardeşim. Her yaptığınız eylemin ardında atalarınızdan gelen karmalar yok biraz da iğneyi kendinize batırın. Annem böylemiş, anneannem şöyleymiş, demek ki ben de bu yüzden şöyle davranıyorum ,”Gitgide anneme benziyorum afitap” halleri …
Bazı yorumlarda bilinç akışı kullanıldığı yazıyor. Monolog düşünmek bilinç akışı olmuyor o nereden çıktı onu da anlamadım.
Ha bir de : Fiilimsilerle ne kadar uzun cümle kurulur, sorusuna bolca örnek var
Kitap okunur, benim konu itibariyle bir bıkkınlığım var sadece. Keyifli okumalar