Kitap uzun ama bir o kadar güzeldi okuduğum zamanlar. Tabii o zamanlar fazlada kitap okumamıştım bu nedenle abartarak beğenmeme şaşırmıyorum. Fazlaca emek var, seven bir kitle var. Lakin ben ilk zamanlar kitabı yine çok beğenip üçüncüsü gelinceye kadar soğudum. 3.ve 4. Kitaplar birbirlerine çok yakın zamanda geldi ama 2. Kitaptan sonra üçüncü kitaba kadar bütün kurguyu unuttum. Üçüncü kitabı aldım şans vermek için ve yarıda bıraktım. Çünkü heves kalmadı ve beğendiğim şeyler değişti. Dili açık ve yalın. Olay kurgusu kafa dağıtmalık. Deneyebilirsiniz...