Puan vermedi·207 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2026 23:10 Kitap / klasik felsefe metinleri gibi upuzun ve ağdalı teoriler üretmek yerine / aforizma tadında / kısa ama yoğun darbelerle okuyucuyu sarsar..
Gray / insanın kendisini doğanın efendisi veya evrenin özel bir konuğu olarak görmesini komik bulur.../ Bizler sadece evrimsel süreçte yollarını kaybetmiş / bilinci aşırı geliştiği için kendi varoluşundan sökülüp kopmuş kişileriz ..
Dünya’nın / bize hiçbir borcu yoktur / doğayı yok ettiğimizi sandığımızda aslında sadece kendi sonumuzu hazırlıyoruzdur .. dünya bizi üzerinden silkeleyip yoluna devam edecektir..
Keyifli okumalar