Ötanazi Okulu 4 serinin en gerilimli kitaplarından biriydi bence. Artık karakterlerin saklayacak pek bir şeyi kalmadığı için olaylar daha sert ve duygusal ilerliyor. Kitap boyunca sürekli bir kaybetme korkusu hissediliyor ve bu atmosfer insanı yoracak kadar gerçek geliyor. Özellikle karakterlerin verdiği kararlar sinir bozucu olsa bile hikâyeyi daha etkileyici yapıyor. Sonlara doğru Drew’in kalbini vereceğini öğrendiğim zaman ki hüzün asla kalbimden çıkmayacak ama güzeldi.