Tarçınlı rulo kitabevi kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlerle aşık olduğum ve artık en sevdiğim kitaplardan birisi olan Tarçınlı rulo kitabevinin yorumunu yapmaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Hazel 30 yaşına girmesine iki ay kalmıştır.Ancak hayatı boyunca sade bir hayat yaşamıştır ve 30 yaşına girmeden önce eğlenceli birşeyler yapmak istiyordur.Bu sırada çalıştığı kitabevinde bazı kitaplara ipuçları bırakıldığı görmüştür.Ardından bu ipuçlarını bulmak ve yaşamak için kasabadaki balıkçı Noah ile bir maceraya çıkarlar.Kitaplarda ne söylendiyse beraber yaparlar ancak işin sonunda aşık olmaları beklenmedik olur.Kendi yorumuma gelecek olursam,hayatımda okuduğum en güzel romanlardan birisiydi.Hem kapak tasarımı hemde konusu,karakteri,romantizmi kelimelere sığdıramam..Ayrıca Hazel kesinlikle bana benziyor.Kitaplara olan düşkünlüğü ve 30 yaşına gelmesine rağmen sade bir hayat yaşaması gibi..Bu muhteşem romantik kitaba keşke bütün dünyadaki en yüksek puanı verebilsem :) En sevdiğim kitap olarak bunu puanlamama gerek olmadığını düşünüyorum :) Bu mükemmel kitap eğer romantizmi ve kitaplara,kahveye ve tarçınlı rulolara bayılıyorsanız size göre :) İyi okumalar dilerim..<3