Ali’nin ve Yaprak’ın arasında olanlar beni bir miktar üzdü ve aynı zamanda da Tuna’nın arkadaşlarına kitapta bu kadar yer verilmesi de. Çete’nin çok daha fazla olduğu 2. Kitap beklerdim. Ama aşk çok yoğundu hem de çok. Burak’ın aşkı bir yana Ali’ninki bir yana. İkilemde gidip geldik. Ama yine çok güzeldi. Her şeye rağmen çete bizimleydi ya. Kitabın sonu beni çok kırdı ama ya :(