Çok betimlemeye sahip bir kitap. Serinin çıkan kitaplarını 2-3den fazla okudum. Ediz ve Doğa sizi tekrar çağırıyor içeri. Özlüyorsunuz. Bu kitapla bütünleştikten uzun bir süre sonra Ankara’ya seyahat ettiğimde gözlerim hep Ediz ve Doğa’yı aradı, sanki onları hissettim, onları gördüm. Bu derece etkisinde bırakan bir kitap.