Cengiz Han dönemi üzerinden güç, hırs ve insanlık onuru arasındaki savaşı anlatıyor. Yazarın üslubu çok sade ve net olduğu için olaylar hemen içine çekiyor. Kitapta aşk, sadakat ve zalimlik gibi konular çok abartısız ama etkileyici bir şekilde işlenmiş. Küçük bir kitap olmasına rağmen bıraktığı etki çok büyük. Son bölümleri de oldukça tatmin ediciydi, kesinlikle okunması gereken başarılı bir kitap.