7/10
·352 syf.··
2018 37. kitabı
Bu kadının bazı kitapları hakkında düşünmeden muhteşem diyebilirken, bazı kitaplarına da sadece ‘acaba’ yorumu yapabiliyorum, ama asla ‘güzel değildi’ diyemiyorum. Bu kitabı da ‘acaba’ dedirtti bana. Güzel ve sürükleyici bir hikaye o konuda hiç kuşkunuz olmasın, ama çoğu yerinde “aman tanrım” sözü o kadar kullanmış ki, böö geldi diyebilirim. Rutin ilerleyen yerlerden ve sonunu zaten tahmin ettiğim için, sadece güzeldi diyebilirim. Yine hüzün ve aşk’ı bir arada çok güzel harmanlamış. Ama çok çok daha iyi kitaplarını okudum demeden de edemeyeceğim. Yazarı sevenlere tavsiyemdir.
Eğer İnanırsanKristin Hannah · Pegasus Yayınları · 2017905 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.